theindependent

:*

Publicerad 2013-02-21 10:45:37 i Allmänt

 
Färdigtränat för idag, bara en härlig powerwalk kvar. Nu sitter jag och trycker i mig en alldeles för stor frukost. Men ska jag lyckas gå upp i vikt så måste man ju mosa i sig lite.
Ska väll snart röra mig mot tandläkaren och laga nästa tand så kommer ju inte få äta innan 1 igen så lika bra att ta lite extra nu. Ingen mening att försöka åka till skolan en dag som denna då jag hade varit tvungen att åka hem ca 15 min efter att vi börjat. Så får sitta hemma hela dagen, vilket är lika bra då jag jobbar bättre hemma och faktiskt borde ligga i sängen istället för att träna. 
Ni får väll softa lite idag eller nå. Tror inte jag kommer hinna skriva nå mer sen, har för mycket att plugga på. Men om ni kommer på något bra ämne att hålla ett propagandatal om så hör gärna av er! 
Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela