theindependent

For the dirty girls

Publicerad 2013-02-18 17:43:48 i Allmänt

 
Ikväll sticker de första iväg på sin studentkryssning! Kan faktiskt inte säga att jag är avundsjuk. För kommer kännas så jävla bra när våran väl kommer. Nu är de bara att ligga i sista veckan innan lovet. Försöka jobba så mycket som möjligt, både på skolan och jobbet. Sen nästa vecka så är de full rulle. Plocka så många tider jag kan för att fixa pengar till kryssningen. Sen den 28 smäller de, våran första studentfest. 100 dagar kvar till studenten! Woop! Efter den så är de dags att fira mig med brudsen också, och vi får väll hoppas att vi kan klämma in en klassfest där någonstans också. Sen är de april och våran båt lämnar kajen! Och efter det är de dags för balen! Några månader som kommer vara fulla med händelser nu, och ni kan ju ana om man är taggad! 
Nu är de bara att dra sig tillbaks till sängen för att vila ut sig i hopp om att jag kanske kommer upp till skolan imorgon. Även om jag önskade att jag vore ute och dansa runt till den här låten istället. 
Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela