theindependent

Fyra dagar kvar! :*

Publicerad 2013-03-28 09:00:29 i

Godmorgon, nyvaken efter att äntligen tagit igen alla timmar jag borde sovit de närmaste dygnen. Känner mig dock inte så utvilad som jag borde. Orkar i alla fall inte göra någonting. Känner mest hur jobbigt det är att behöva ta reda på allt just nu. Men idag gör jag de sista innan jag tänker fokusera 100% på kryssningen. Något som jag sätt fram emot en längre tid men som nu ligger som en stor klump i magen. Hur vi tar oss dit är just nu ett stort frågetecken. Men hoppas kunna lösa de under dagen. Får väll hoppas att ni har en bra dag, jag ska försöka göra de bästa utav min. Puss
Ps. En liten sneak peak inför kryssningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela