theindependent

Den här tjejen är på en annan nivå!

Publicerad 2013-03-20 21:25:19 i

Ett år äldre, inte mycket att hurra över, vilket många andra gjort idag. Vaknade upp hos pappa imorse, gjorde mig i ordning och åkte till sats. Där väntade ett fitness box pass som verkligen tog kol på mig. Efter de så fick man passa på att fräscha till sig innan vi mötte upp gullungarna som bjöd på lunch idag. En trevlig lunch på Jensen innan vi var tvungna att skynda tillbaks till skolan. Där doftade jag genom juridiken, gjorde rättare sagt ingenting. Sen klockan två fick vi äntligen våra mössor. Och mina söta klasskompisar som sjöng för mig. Sen vart de iväg hem och äta. Mycket mer har inte hön idag, fira mig gör vi i helgen så då ska de tryckas tårta!

Hon är stygg och hon vet ju det,
Hon kan inte dölja sin sexighet.
Megan Good och Hallen Berry,
Inte ens tillsammans är dom över henne.
Nej nej, ingen diss eller så.
Men denna tjejen är på en annan nivå!
Men puss på er andra också ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela