theindependent

Som om det fanns något som skulle kunna stoppa mig!

Publicerad 2013-03-28 20:37:17 i Allmänt

 
Då var det lov, det absolut sista lovet! Chillat satan idag och nyss var vi iväg och hämtade pojkvännens bror. Äntligen kommer han hem en stund. Så ikväll har det provats balkläder och studentmössor. Helt otroligt att de snart är dags. Så sjukt taggad! På måndag sticker vi iväg 23 timmar med de allra bästa människorna på en enda stor båt, massa alkohol och de bästa EN JÄVLA MASSA STUDENTER!
De kan ju inte bli bättre än så, den stämningen som kommer vara där. Sen att de är 1500 personer bara från västerås gör väll att man får lite ont i magen ifall man lyckas skämma ut sig. Men de gör jag väll i alla fall varje dag så de spelar väll ingen roll. De är jag otroligt duktig på, går inte en dag utan att jag säger eller gör något som fok skrattar åt. Men vad tråkigt alla andra skulle ha ifall de inte kunde skratta lite åt mig dagligen. 
Btw så kom jag att tänka på ännu en bra låt som kommer passa rätt trevligt till kryssningen! 
 
Den kanske passar bättre in på kryssningen eftersom de förmodligen är så de kommer vara. Asså shiiiiet vill bara åka nu! Kommer flippa satan och de bästa av allt är de roliga konversationer man kommer ha om allt kaos efteråt. Kan ju säga att ni som inte följer med kommer ångra er som fan! För nu jävlar ska vi visa vad Västerås går för! 
Och då är de precis en månad kvar till balen. Ännu ett hinder på vägen till studenten. Den känns väll inte lika rolig av massa olika anledningar. Men jag har mina babes där och får väll njuta av att se allmänt bra ut. Men annars så ser jag inte fram emot den så speciellt mycket, av många olika anledningar. Några som jag inte tänker sitta och rabbla upp här. Men när den väl är över så väntar klassfest, maskeradfest och sen är väll betygen också snart satta då. Sen smäller de då jävlar är de en enda stor fest kvar av allt. 
Jag ska väll fortsätta och spela eller något, kikat lite hockey och sådär. Men har ni tråkigt kan ni alltid lämna en fråga eller två 

http://ask.fm/ampiiandersson

Puss på er! :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela