theindependent

Fotboll!!

Publicerad 2013-03-22 20:16:44 i

Hej hopp från en nedbäddad pangbrud! Gosat ned mig idag. Vilket jag förtjänar efter 3 dagar med 4 hårda träningspass. Kan inte förklara den otroliga känsla när man vaknar morgonen efter och känner träningsverken smyga. Ni vet när man inte riktigt kan gå som man brukar, eller hålla ordentligt i glaset för man skakar av verken. Det är så otroligt skönt och känna resultaten och inte bara stirra sig blind i spegeln. Känna att man kan öka på träningen lite, lite mer motstånd, lite hårdare än vad de var igår, men utan att de behövs kännas som en så stor förändring.
Även om folk kallar mig beroende eller psykiskt sjuk för att jag håller på som jag gör, eller strävar efter de mål jag gör. Ni förstår inte den känslan av att glömma allt annat för en stund och den terapi jag får av min träning. De är bättre än alla psykologer eller terapeuter. Man bara går in, kör skiten ur sig, släpper allt annat ur huvet för en stund och därefter känns allt mycket bättre!
Men ikväll blir de ligga i sängen och kolla Sverige - Irland. Hoppas väll de blir en enkel match men känner vi Sverige rätt så blir de ju aldrig som man förväntar sig. När matchen är slut ska jag hoppa upp och göra mig redo för några timmars nattjobb. Och imorgon ska de fira mig! Woho

En liten formbild från igår, inte långt kvar tills magmålet är nått. puss :*

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2013-03-22 20:44:46

Heja Sverige :-) bra jobbat på gymmet! Är en skön känsla när man har kört hårt och kroppen svarar som man vill.. Hoppas du får en skön jobb natt ;-)

Svar: Jadå natten vart ganska lugn, de är ju lön på måndag så inte speciellt mycket folk ute. Jag går ju inte på något gym, tränar hemma med saker jag kan använda mig utav här, men börjar fundera på att köpa hem lite hantlar och sådant för lite större effekt :)
Amanda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela