theindependent

Helgens bravader

Publicerad 2013-02-25 07:29:22 i Allmänt

Godmorgon, sitter nu och äter lite på min frukost. Blev lite frukt med musli och yoghurt. Ska väll försöka jobba lite med mitt projektarbete så att jag kommer någonstans med det, (eftersom det ska vara klart nästa vecka). De suger och är jättetråkigt och vet inte längre hur många sidor jag måste skriva för att kunna trycka de som en handbok. Känns som att de inte kommer att räcka för att trycka upp den. 
I helgen har jag väll mest spenderat min tid i kb hallen. Både på läktaren och i seketeriatet. Var självklart ner och hejade fram herrarna i div när de tog emot Falun hemma och fick se dem ta ännu ett steg upp mot allsvenskan. Känns otroligt bra att de som nykomlingar i div1 kommer och tar sig hela vägen upp. Sen igår vart det ännu mer innebandy då jag hamnade i sekket på juniormatchen, ett hett derby mellan köping och arboga. Slutade med vinst för köping iaf. Efter det var det pojkvännens tur att inta planen och jag kunde luta mig tillbaks och se dem ta hem matchen med 14-1, tror iaf de slutade så (slutade hålla koll efter de första 10). 
Ganska skön helg, inte allt för mycket att göra men ändå tillräckligt för att inte känna sig rastlös. 
Idag ska jag väll kika lite på vad som ska inhandlas till torsdagens bravader! 100 dagars festen, känns riktigt jävla bra att de inte är så långt kvar nu, så skulle sommaren gärna få komma och knacka på också så allt skulle vara ännu bättre. När jag suttit här och pluggat lite extra, käkat och skrivit listan på vad älsklingen ska köpa med sig så ska jag nog ta mig ner och träna. Vill ju hinna komma i form till balen! Jobbigt bara att man känner sådana krav på att man måste se perfekt ut tills dess. 
Men ska försöka sätta lite fart nu, vi höres senare! 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela