theindependent

Ge mig!

Publicerad 2013-03-04 20:58:31 i

Då var det dags att komma tillbaks efter en veckas sportlov. Kan inte påstå att jag spenderade de till sport, mer shopping och alkohol.
Kan säga att de var fan inte lätt att komma upp ur sängen imorse. Är inte van vid att behöva åka kvart över åtta. Men vad gör man inte.
Började med tyskan som gick helt okej, den var inte så farlig som den brukar kunna va. Men dagens bästa händelse var att träffa alla igen, och att vi kommer ha kort matte idag o h nästa måndag. Ibland är jag bara så jävla glad att min lärare ska bli pappa snart.
Nu ligger jag i sängen och kan inte röra mig eftersom jag ätit så otroligt mycket. Druckit massa te nu under kvällen också och hoppas att min hals ska ge med sig snart!
De finns en sak jag skulle vilja ha just nu... Tänk er ett lite halvtrångt badkar med någon sexig typ, i ett nedsläckt badrum, fullt med ljus och kanske lite rosor också. Är de bara jag som typ dör av den tanken? Ge mig ett badkar liksom!!!
Men nu ska jag fortsätta kolla innebandy, puuuussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela