theindependent

you got me begging for more

Publicerad 2013-03-05 22:47:20 i Allmänt

 
I stumble fall and
nearly start a fire
I act a fool I merely
barely make it
I take your hand and now
my body´s shaking
Ahou what a feeling

Här ligger jag en tisdag, ensam i min lilla säng. Otroligt uttråkad och önskar att jag kunde sova, vilket är otroligt svårt när man är ensam. Även om man önskar att man hade mer utrymme och liknande när man sover tillsammans med någon så finns de nog inget mysigare! Bara tanken på att krypa ner i dina armar ger mig gåshud, och om du läser detta så hoppas jag att du känner dig träffad! Längtan efter att träffa dig gör mig rastlös. Tillräckligt rastlös att jag faktiskt lyckades plugga. Otroligt att jag skrivit 700 ord på filosofi uppgiften. Men här ligger jag alltså helt ensam, i en så att säga garderob där jag bor. Men ska inte klaga finns många fördelar med det också! 
Idag vaknade jag hyfsat tidigt, pallrade mig upp och försökte träna lite men känner inte motivationen. Försökte orka men slutade med att jag gav upp alldeles för lätt och hoppade in i duschen istället. Gick därefter upp och åt tillsammans med pojkvännen. Gjorde mig i ordning och åkte vidare till skolan, gjorde klart för nomineringen till en massa olika kategorier i klassen som jag och några kompisar jobbat med. Kommer bli as bra när det är klart. Efter lite pluggande i skolan satte jag mig på bussen hemmåt, otroligt trött som jag va så sov jag hela vägen. Väl hemma vart det att farma lite diablo och sedan äta för att sen röra mig upp hit och spendera natten hos pappa. Inte helt fel, otroligt skönt att umgås och skumprata lite med syrran (i alla fall när hon är på bra humör). 
Men nu tänker jag försöka sova något så jag inte är en zombie imorgon, de vill nog varken ni eller jag, och framförallt inte du! Så puss på er, sov gott, de ska i alla fall jag göra! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela