theindependent

Frågor hit, Frågor dit!

Publicerad 2013-02-23 11:27:45 i Allmänt

1.vad heter du i andranamn? - Cecilia Karin
2.har du några piercingar? var? - naveln
3.sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på...
4.väljer du filmkväll framför utekväll? - Beror väll på hurmöret, aldrig fel med en filmkväll.
5.vad tycker du om med dig själv? - Min mage :)
6.din sämsta egenskap? - blir lätt grinig
7.är du dag eller nattmänniska? - lite både och.
8.vad har du på dig just nu? - trosor, mjukisar och sport bh.
9.är du nöjd med ditt utseende? - Till stor del ja.
10.vad vill du ändra med ditt utseende? - mitt hår, mina bröst mina fötter.
11.är du i ett förhållande just nu? - ja
12.har du varit kär på riktigt någon gång? - Ja
13.är du oskuld? - Nej

14.tror du på kärlek vid första ögonkastet? - självklart
15.hur många har du varit riktigt kär i? - två, kanske tre
16.när hade du sex senast? - alla <3 dag
17.har du kysst en kompis någon gång? - Ja
18.vem vet allt om dig? - Hanna, Fredrik och Alicia, tror jag möjligtvis pappa också.
19.vem skulle du vilja träffa just nu? - finns några stycken.
20.vem saknar du mest just nu?-  En viss person...
21.vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Alicia tror jag.
22.vem krama du senast? - pojkvännen
23.vem står dig närmast? - Familjen, vännerna o pojkvännen
24.vem vill du träffa oftare? - Vet inte.
25.vem ringer du när du är ledsen? - Pappa
26.vem är snyggast? - jag? dum fråga... 

27.snusar du?- ja.
28.röker du? - ibland.
29.har du tagit droger? - ja
30.känner du folk som tar droger? - Ja
31.har du blivit jagad av polisen? - nej
32.har du druckit så mycket att du spytt? - ja
33.dricker du alkohol varje helg? - nope
34.skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Nej
35.har du varit i slagsmål någon gång? - Ja
36.har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - nej
37.skulle du vilja vara berömd? - skulle inte va fel.
38.har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Ja
39.skulle du ha sex med den personen du senast fick sms utav? - Ja
40.känner du någon som är oskuld? - de gör jag säkert 
41.skulle du vilja tatuera dig? - om jag vill!
42.har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Ja
43.skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - nej haha
44.tror du andra tycker illa om dig? - Haters gonna hate, klart de finns.
45.Brukar du skratta för dig själv? - gör väll alltid de

46.Var bor du? Köping
47.Trivs du där? nej 
48.När mår du bra? När jag är bland de jag tycker om
49.Är du blyg? ibland
50.Är du nöjd med ditt liv? sådär
51.Är det okej att gråta? ja?
52.När grät du senast? några dagar sen
53.Vill du gifta dig? sen ja. 
54.Ha barn? sen ja.
55.Vilken ögonfärg har du? blå
56.Varit medvetslös? Ja
57.Hånglat med nån riktigt ful? ohja
58.Hånglat med fler än 50 pers? ingen aning.
59.Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
60.Gjort något riktigt dumt? Ja
61.Åkt polisbil? nej
62.gjort nåt olagligt? Ja
63.Fått din mamma att gråta? Ja
64.Slagit ner någon? Slagits ja
65.Sagt jag älskar dig och menat det? Ja!
66.Använder du hårspray? - sällan
67.Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - i ett förhållande, även om de vore enklare o va singel ibland
68.Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
69.Uppsatt hår eller hängande? -  beror på humör
70.Vill du bli modell? - ingen aning, skulle jag få chansen så skulle man väll inte tacka nej
71Har du varit med på TV? - ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela