theindependent

fail :)

Publicerad 2010-03-07 19:12:45 i Allmänt

Skulle snagga pojkvännen idag dåm haha sluta med att hans pappa fick ta över för jag va skit dålig på de :)
så nu vet alla, låt inte mig komma när dig med en rakapparat :)
Men nu sitter jag här igen, vet inte vad jag ska hitta på chillar på msn och hoppar mellan bdb och facebook och kollar.
Och orkar verkligen itne skola i morron -.-' men skönt att de bara är 4 veckor till nästa lov, sen äre bara 9 veckor till efter de. Sen slipper man Karlberg helt. fan va skönt ;)
men herrå för nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela