theindependent

ny helg, ny vecka

Publicerad 2010-03-28 19:45:16 i Allmänt

då var de dags igen då, haha som vanligt har jag segat efter med uppdateringen.
kommer inte ens ihåg när jag skrev sisst typ. Grattis till mig i alla fall som fyllde år för typ 2 veckor sen, och grattis till julle http://positivajulle.blogg.se/ som fyllde år igår :)
i morron blir det att göra teknik provet som man inte pluggat till dårå, haha skulle kanske behöva hämta papprena hemma men orkar inte cykla ut igen.
Men nu är de bara 1 vecka kvar till lovet, eller i alal fall 4 dagar i skiten :)
Och tack älskling, fick min present nu 300 kr på hm :)
Får se vad som händer på lovet nu dårå, men veckan som är kvar består ju i alla fall av so prov, teknikprov, hemkunskapsprov, sen blir väll lite veckans nyheter någonstans också haha, men sen är de bara slut spurten och på torsdag får man ju veta om man kommit in också :)
men nu ska jag chilla lite på msn eller nå sånt sen blir de johan falk ;) så puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela