theindependent

Fredagsmys

Publicerad 2011-04-01 11:12:01 i Allmänt

Äntligen fredag! Känns som veckan har varit extremt lång och jobbig. Då avslutar vi veckan med ett matematik prov och och en härlig pastagratäng innan jag åker hem till älsklingen och kryper ned med en påse chips. Sen får vi se vart helgen leder. Lördagen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ska jag raida så måste jag sitta själv hemma hos pojkvännen men det känns inte så bra. Annars får jag väll hitta på något annat. Eftersom min dator står hos honom så vet jag inte riktigt hur jag ska spendera min lördag. Kanske kan passa på att spendera lite tid med min mamma. Men vet inte riktigt om jag känner för det, efter den här veckan.
Så får se hur helgen blir, känns jätte jobbigt att inte veta menmen.
Nu ska jag ladda upp inför provet med en pastagratäng och en härlig sallad. Sen hur det går det har jag ingen aning om. Men är sjukt nervös för det. Känns inte direkt som att jag kan det men när man läser igenom boken så finns det inte så mycket mer som man kan lära sig men det gäller väll att förstå det.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela