theindependent

Helvetes måndag

Publicerad 2011-04-11 16:50:52 i Allmänt

Då var det måndag och sista veckan i skolan innan påsklovet.
Dagen började inte precis bra efter en skit helg som bara bestått av massa tjafs och att jag allmänt varit tjurig. Så i morse brast det bara. Allt föll ihop och jag orkade inte längre. Känner liksom ingen mening att sitta och offra massa tid när jag inte vet vad det kommer ge mig. Att du hela tiden säger att du saknar att vara singel? MEN BLI DET DÅ?!
Vad tjänar det till att bara säga det hela tiden och tjata om det om och om igen. Då sårar du bara mig men det ser du inte. Eller så är det bara de du är ute efter...
Nu sitter jag i mammas (min) lägenhet och väntar på att han ska höra av sig så jag kan åka dit och hämta mina saker eller i alla fall prata med honom när han inte är med sina kompisar och ska spela någon jävla tuffing med sin attityd. Känner verkligen att vi behöver prata men på ett normalt sätt och inte sitta och skrika på varandra eller börja slåss. För jag orkar inte sitta brevid och känna att jag bara är någon som finns men inte till någon nytta. För då kan jag spendera min tid på annat håll.
Peace

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-19 20:43:44

Spendera din tid på annat håll är ett mycket bra tips. Du kanske inte ser själv vad du skriver? Handlar det om fredrik så var de väl samma grej för ett år sen... nej fy dra från honom och skaffa dig en riktig pojke ska du se hur uppskattad och älskad man kan bli.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela