theindependent

Äntligen fredag!

Publicerad 2011-12-16 10:54:30 i Allmänt

Bra början, åka en timme tidigare till skolan för att ha en lektion. Och sedan behöva gå tidigare för att inte sitta och vänta i 2 timmar för att man valt att ta bort just mina 2 tåg....
Så nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja svenskan. Ska väll försöka flörta lite med läraren att jag ska få gå 10-15 minuter tidigare så jag hinner med tåget. Tyvärr missar man den underbara skollunchen idag. Helstekt kottlett med skysås och rostad potatis. Det hade inte suttit helt fel, men man får väll unna sig något gott hemma hos pojkvännen senare.





dagens outfit blev det hära. Några svarta jeans, ett rosa instoppat linne och någon kavajliknande top.
De enda jag faktiskt har någon aning om vart det kommer ifrån är kavajen som är från JC.

I morgon bär det iväg till västerås igen då förmodligen i alla fall. Beror på om vi lyckas låsa upp älsklingens konto idag så att vi kan åka med Adam och handla julklappar. Då blir jag äntligen klar så man slipper tänka på det!
Och på söndag bär det iväg till Lillån? tror jag ialla fall att det var. Spela match, får hoppas det går bättre den här gången.
Känns som att det är dags att boka en tid hos frisören också. Börjar få en rätt skaplig utväxt som säkert inte syns lite bra på bilerna men det är inte speciellt fint! Men det känns skönt att se den då vet man att håret ialla fall växet :)
Men nu ska jag väll fortsätta att spöa min söta klasskompisar på tetris battle.
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela