theindependent

Gameday!

Publicerad 2011-12-04 10:04:19 i Allmänt

nyvaken som vanligt. Vaknade med en hel katt på huvet känns det som hahaha. Idag blir det pallra sig ner till karlbergshallen för att möta hallsta.  Ingen match man vill förlora direkt men den känns rätt hård. De ligger ju på en 2 plats i serien så det är bara att satsa. Nu ska jag väll hitta på något tidsfördriv tills samlingen klockan 5? hmmm.
Spela lite, kolla hockey och fram med matteboken så borde jag kunna överleva denna söndag också. Så sjukt trött och ont i hela kroppen. Känns som jag börjar blir riktigt sjuk. Ni vet sådär när man känner sig helt matt och knappt orkar lyfta armen, ungefär så iaf. Så nu ska jag försöka hålla mig vaken en stund till innan jag ska kolla hockeyn klockan 2. Upptäckte att det fanns en boxer som ingen använda så nu finns det lite mer roliga kanaler att kika på. Kunde även titta på El classico igår hehehe.
Xoxo

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-12-13 20:15:50

sv: Eller hur! Grymt fina, längtar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela