theindependent

helt vanlig torsdag?

Publicerad 2011-12-15 18:44:35 i Allmänt

Då har man precis tryckt i sig hemmagjorde hamburgare, kan det bli bättre? 
Drog hem tidigare från skolan kände mig inte så jätte pigg så orkade inte stanna en timme till för att kolla klart på en film jag lika gärna kan kolla på hemma. Så blev att åka hem och sova någon timme. Nu har jag precis ätit och ska väll sitta här ett tag och leka runt lite, kika på lite kläder kanske jag vet inte riktigt.
Måste börja planera ifall man ska åka utomlands på påsklovet, någon som vet vart man ska åka om man vill åka första veckan i april? Någonstans där det går att bada. Det är ju precis i slutet av vinterperioden och i början av sommarperioden av rese sesongerna så det är lite svårt att veta ungefär när man ska åka. Har funderat lite på teneriffa, någon som vet ifall det är bra där i mars/april?
Men nu ska jag fortsätta med lite roliga grejer.
Cya
bjuder på en gammal bild eftersom jag inte har så speciellt många haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela