theindependent

julhandel

Publicerad 2011-12-02 20:52:26 i Allmänt

Happ, idag har man bara haft en lektion. Känns rätt värt att åka till västerås på fredagarna i skolan. Har svenska 11-12 sen slutar jag. Men det är rätt skönt i alla fall. Så idag stannade jag kvar och väntade på älskling. Så blev en sväng upp på stan med Alicia som skulle vänta på sin buss för att åka vidare till jobbet. Då har man i alla fall köpt en födelsedagspresent till syster. Den får duga, är väll inte de roligaste hon kunde fått men men. Snart är det dags att börja köpa julklapparna också. Har iallla fall en liten tanke på vad man ska köpa. Men de kan jag ju självklart inte skriva här. Framför allt inte när jag fått reda på att pappa läser här. Så hej pappa! Men ska väll hitta något roligt till dem. Blir att åka till erikslund någon helg och se vad man kan hitta ;)
Sen vart man lagom glad på pappa när han ringer och säger att han har köpt världens bästa julklapp till mig. Blir ju inte lite arg då! Måste ju vänta 22 dagar innan jag får öppna den!
Men man funderar ju på vad det kan vara :) 
Är faktiskt rätt förvånad över i år, brukar alltid ha problem med vad jag ska köpa till mamma och pappa. Syster och pojkvännen burkar vara de självklaraste i världen vad man ska köpa. Men nu har det varit tvärt om. Känns lite jobbigt att man absolut inte har en aning om vad man kan köpa till dessa två... Vill verkligen inte köpa kläder, iaf inte till min syster. Känns så värdelöst när det ändå är mellandagsrean efter jul. Då kan man lika gärna ge dem pengar så de kan köpa sina kläder efter. Men får väll springa runt och leta så måste jag ju kunna hitta något.
Nu ska jag väll snart ut med hundarna. Har föresten blivit helt förälskad i pomeranian valpar. Som om jag inte var det tidigare (a'
Men efter att ha sätt den här filmen så blev de ju nå helt otroligt. Jag måste verkligen ha en sådan!
De kommer ju vara det första jag skaffar, en liten nallebjörn att gosa med. <3

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela