theindependent

Mellandagsrea

Publicerad 2011-12-29 23:25:05 i Allmänt

Jahaja då har jag också varit iväg på mellandagsrean, eller var det igår men det spelar ingen större roll. Vart så grymt besviken! Trodde inte att det skulle vara sånt kaos och så illa ute på erikslund som det faktiskt var. Tycker faktiskt att man borde se över sin personal om de inte kan sköta butiken. När det ligger kläder och smycken överallt och ingenting är där de ska vara så tycker jag verkligen inte att det är kul att shoppa. Det måste ju finnas någon struktur i det hela. Mest besviken var jag på gina, hm var väll okej. Men det var ju som vanligt att det hängde kläder överallt. Men detas personal kan ialla fall sköta kassan haha. Tror det är de roligaste jag varit med om. När man handlar med present kort så brukar de ju bara dra av pengarna på kortet, nej nej för mig var hon tvungen att ta hela kortet och dra bort summan för örhängena (vilket var det enda jag hittade på hela gina) och sedan skriva ett nytt presentkort med den överblivna summan... Har de för mycket presentkort på gina eller? Men nu ska jag inte sitta och störa mig på det. Fick i alla fall ett lite roligare kort än det första vita haha.
Jadu idag vakna jag väll vid 12 sen har jag suttit framför datorn tills nu och ska väll sitta här ett tag till. Har även lagat tacos. Något jag ÄLSKAR! så otroligt gott och nyttigt! :)
I morgon ska jag hjälpa mor min att hitta ett par byxor på lindex vi får väll se hur detta går haha. Hon som älskar kläder så mycket? Sen när hon är klar glider jag nog ut till hm i köping för att se om de finns nå trevligt på deras rea. Kanske kan hitta nå snyggt och billigt. Om inte så får jag väll övertala pappa att köra mig och syster till västerås imorgon igen men inte fan tänker jag vara ute på erikslund då blir det stan som gäller där de faktiskt har de sakerna man vill köpa och lite mindre kaos...
Var ialla fall detta jag hittade
dock hittade jag ingen bild på örhängena och jag orkade inte leta fram en kamera för att ta kort på dem, men de är med fjädrar. Ni får väll vänta tills jag använder dem helt enkelt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela