theindependent

Nya trender

Publicerad 2011-12-27 18:16:34 i Allmänt

Eftersom jag skulle säga att våren redan är här så kan jag väll lika gärna vårstäda bloggen lite. Kommer väll lite mer uppdateringar under de senare dagarna. Man har ju så lagom mycket med tid över nu när man har lov. Men ändå känns det som att man inte hinner någonting. Sover bort dagarna till stor del. Men idag har jag iallafalll en ursäkt till det eftersom små kronorna, JVM drog igång inatt och Sverige spelade sin första match mot Lettland. Sen inatt så kommer man inte kunna somna tidigt bara för det. Om ett tag ska jag väll röra mig hem för att göra i ordning åt kaninen eftersom mamma är rädd för den haha. Men det är inte så konstigt när den är rätt elak om man rör hans bur. Han har sitt revir det förstår man, men han kan bli helt tokig. Sen ska jag väll kika ner på älsklingens träning ikväll. Och snart ska jag orka kolla upp min webbkamera så att den kommer igång. Så det slipper se så tråkigt ut att läsa allt här haha. Fast det kanske de är?
Men det är ialla fall skönt att få skriva ur sig det. Känns lite lättare efteråt, väldigt skönt.
Nu ska jag sätta mig och forstätta leka med min julklapp, the sims 3 husdjur! 
Och vad var det jag började med? Jo föda upp pomeranians!
den underbaraste hunden som finns. Så nu ska jag sitta och forstätta med dom. 
CYA! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela