theindependent

Äntligen vaken

Publicerad 2011-07-26 16:49:10 i Allmänt

Då har man äntligen vaknat, eller i all fall kommit igång så att säga. Vaknade klockan 10 utav att mamma ringde och bad mig gå förbi katterna. Men det var alldeles för tidigt för mig så gick och la mig igen men klockan 2 fick det räcka då vare bara att pallra sig upp  och promenera till lägenheten då eftersom min cykel är trasig haha. Och vill ni veta en sak, JAG FÅR LÖN I MORGON! ÄNTLIGEN!! Jobbade i juni månad men eftersom vi slutade första julia så skulle inte papperna in förns då så har väntat på det hur länge som hellst känns det som. En liten besvikelse var ju att det fattades typ 500 på vad vi skulle fått eftersom vi inte vart betalda för midsommar. Tråkigt menmen. Får se om man ska tillbaks dit och jobba nästa år eller om man hittar något bättre, vet i alla fall att de som var 18 fick 103 kr i timmen så det är ju inte helt fel. Men vi får se, jag kanske till och med hittar något i höst men det är inte det lättaste. Sen måste jag skaffa orken att skriva klart min ansökan för stipendium. Ska söka stipendium för studiemedel eftersom min mamma just nu går på bidrag då hon blev väldigt sjuk för inte så länge sedan så är det svårt för mig att få fram pengar till sådant som jag behöver. Men att få ner allt på papper så det låter bra går inte direkt framåt. Men får ta tag i det där snart. Men nu ska jag försöka hitta på något roligt. vilket betyderatt jag förmodligen hamnar framför wow eller lol. Men ska även prata med Matilda idag så vi kan planera vilken dag vi ska träffas och hitta på något. Känns so mdet är dags nu :)
Xoxo

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2011-07-26 20:56:04

hejsan hoppsan! :D

Har du en iphone eller känner någon med en som du skulle vilja överraska? Välj ditt favoritskal och ha chansen att vinna det! UTAN att behöva skriva om tävlingen någonstans! :D http://cjssong.blogg.se/2011/july/ditt-favoritskal-till-iphone-tavling.html#trackback

allt bra med dig annars?

följas på bloglovin? :)

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer. Hitta din blogg på bloggriket.se. :)

Postat av: Hny.

Publicerad 2011-07-26 22:18:54

härlig blogg, kika gärna in på min och se om du tycker om den. :)

Postat av: theindependent

Publicerad 2011-07-27 03:19:57

Hej Cajsa jag har tyvärr ingen ihopne men börjar känna pressen att skaffa en, haha följer dig gärna på bloglobin :)

Tack Hny måste säga desamma. Tycker det är så härligt när man har mycket bilder på sin blogg. Känner nästan att jag måste leta fram min gamla kamera och börja ta lite bilder jag också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela