theindependent

Natt frukost

Publicerad 2011-07-27 03:22:27 i Allmänt

Jag sitter självklart fortfarande vaken. Lyckades somna runt 10 och vaknade vid 12 igen. Så känns som att det blir en låååång "natt" för mig. Så nu bar det upp i köket och gjorde i ordning ett glas oboy och tekakor. Jag ÄLSKAR tekakor det är så sjukt gott med nybakta tekakor som är så luftiga och luktar otroligt gott. Måste lära mig att baka det! Någon som har ett bra recept kanske? Nu vet jag inte vad jag ska göra eftersom servrarna har stängt och öppnar inte förns 11. Så jag får sitta och titta runt på lite bloggar och kläder så länge. men först ska jag njuta av min oboy. Är det bara jag som älskar att inte röra om den och ha i massor med pulver som ligger i botten så man kan äta upp "chokladen" i botten av oboyen först? :)
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela