theindependent

sommar på riktigt?

Publicerad 2011-07-13 16:48:10 i Allmänt

Då var sommaren i full gång och det typiska sommarvädret är här. Ena dagen regnar det andra är det 30 grader varmt. Man vet aldrig hur dagen kommer se ut. Men får vi se hur det går för mig nu när jag ska försöka att äta nyttigare. Eller i alla fall försöka att inte smälla i mig vad som hellst utan att man äter lite bättre saker så kroppen ska må bra. Det handlar inte om att gå ner i vikt snarare motsatsen. Ska försöka få kroppen att må bra så kanske jag får en normal kropp? Får väll se hur det funkar om jag lyckas hålla detta. Kan ju tala om att när jag och mamma var ute och plockade bär idag så mötte vi en över 1 meter lång orm. Inte det roligaste när de är precis vad jag inte ville träffa. Haha älska att min orädda mamma inte ens blir rädd för ormen utan mer rädd för att jag står och skriker. Undrar vad folk igentligen trodde om mig då? Men det struntar jag i. Ormar är  det äckligaste som finns.
Nu ska jag väll göra ingenting? kanske fixa i ordning bloggen sen får vi se om man hamnar ute på en båt senare ikväll eller hur det slutar. Får väll se hur det går för mig och mamma att börja äta och sova hemma från och med den 22 augusti när skolan börjar igen. Känns i alla fall som att det är dags att rusta upp lägenheten med lite nya saker så ska se vad jag kan hitta. Sen håller vi tummarna för gumman så hon får komma hem från lassarettet snart och mår bra så vi kan träffas snart.
XoXo theindependent

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela