theindependent

vadå åska?

Publicerad 2011-07-22 04:24:07 i Allmänt

Ja hej på er igen, sitter fortfarande uppe och väntar på det "ovanliga" åskvädret som skulle komma. Så vart är det?
Har sätt några blixtrar det är allt. Tyckte inte att det kändes vara så ovanligt om det var allt? Fast eftersom jag redan vänt på dygnet så kan jag väll lika gärna ligga uppe några timmar till och se om det bara är försenat ;)
Sen ska jag och pojkvännen krypa ned och kollar på liar liar. Den gick på tv idag men orkar inte med all reklam så laddar hellre hem den (olydiga jag) haha. Ja vad har annars hänt i den här hålan?
Inget vad jag vet, var och fiskade med pappa i tisdags fick en fisk. Men det var väll okej med tanke på att det började åska så vi fick grilla istället. Sen har jag väll i princip sovit bort hela dagarna och även pappret till nya skolan. Så duktig jag känner mig. Sen är jag rätt frustrerad på att vissa människor hela tiden fortsätter att komma tillbaks i mitt liv. Vill man inte ha dem där så brukar man vara rätt bra på att hålla dem borta. Men nej nej, den här personen vägrar verkligen lämna saker bakom sig... Orkar inte med det längre så nu slutar jag bry mig om det. Det går som det går. Får väll se vart det slutar. Det här blev i alla fall slutet på det här inlägget, för nu har jag inte så mycket mer att berätta om mitt händelselösa liv.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela