theindependent

godkväll

Publicerad 2011-03-22 21:54:54 i Allmänt

Ska väll ta och skriva det riktiga inlägget också.
Dagen har väll inte varit så där extremt rolig, varit hemma eftersom jag har extremt ont i halsen och så vidare. Tror pojkvännen lyckats smitta mig men det ska jag väll överleva. Bara se till att jag inte tar det för lugnt så viruset kan bryta ut. Var i alla fall ned på innebandy träningen och tränade. Kanske inte det bästa med min hals men det gick ju bra i alla fall. Överlevde ju så att säga. Men roligare kunde det ju varit om vi hade varit fler men folk är borta och sånt, man får väll leva med det.
I morgon är jag ledig eftersom det återigen är onsdag, så ska passa på att åka förbi farmor och farfar med min cykel så det blir i ordning så man kan börja cykla. Sen får vi se om jag ska sitta hundvakt hemma hos pojkvännen medans jag pluggar lite och skriver klart några uppgifter som måste lämnas in.
Men för övrig så är väll allt okej? lite trött och sliten, nervös över pappa men det är ju inget jag kan göra åt det.
Bara att ta saker och ting som det kommer och fortsätta leva.
Och med tanke på det så börjar det bli dags att krypa ned i sängen för en lång natts sömn (i alla fall tills jag vaknar vid 4-5 pga min hals) innan jag måste upp och börja greja igen.
Tog mig även tid att färga håret idag, blev ingen större skillnad men bara för det bjuds det på en gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela