theindependent

hundra frågor

Publicerad 2011-03-22 21:39:29 i Allmänt

ALLMÄNT :
1. Fullständigt namn? Amanda Cecilia Karin Andersson
2. Exakt ålder? 17 år 

3. Vart bor du? köping
4. Bor tillsammans med? igentligen mamma, men man kan säga pojkvännen eftersom det är där jag är 2477
5. Husdjur? pojkvännen 2 hundar hos mamma 2 katter
6. Färg på ditt hus? vitt 
7. När är du född?  20 mars
8. Klass? VSP1
9. Vilket år tar du studenten? 2013
10. Något jobb? nej men det skulle inte vara helt fel 
11. När gick du upp i morse? ingen aning
12. När ska du sova ikväll? så snart som möjligt
13. Duschat idag? alldeles nyss 
14. Kramat någon idag? nej
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? pizza typ

17. Dagens klädsel? mjukisar linne och tjocktröja
18. Dagens smink? inget
19. Dagens sötnos? måste väll vara pojkvännens hund som följt efter mig hela dagen
20. Dagens roligaste? vet faktiskt inte 

SOCIALT :
21. Har du många vänner? man kan väll aldrig ha för många, men har väll tillräckligt många nära vänner. 
22. Hur många har du kysst? inte precis räknat dom 
23. Vem kramade du senast? pojkvännen  
24. Hur många har du haft sex med? 2
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen vad jag vet? 
27. Har du pojk-/flickvän? ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? pojkvännen 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? mamma: ja de har jag


FAVORIT :
31. Film? finns så många! 
32. Låt? finns miljontals 

33. Mat? något härligt kött och en potatisgratäng 
34. Dryck? cola 
35. Färg? svårt, men svart och vitt är man aldrig utan, sen är väll just nu i alla fall babyblå och lite sköna pasteller
37. Stad? Göteborg
38. Land? skulle nog säga thailand, men har aldrig varit där så vet inte riktigt.
39. Ämne i skolan? Dansen tror jag, annars är naturkunskap B rätt så kul ibland i alla fall.  
40. År? har inget speciellt

SENASTE :
41. Personen du tänkte på? pappa 
42. Personen du kysste? pojkvännen
43. Gången du spydde?  2 veckor sen snart? 
44. Gången du grät? förra veckan någon gång 
45. Pizzan du åt? Cappricosa för en stund sedan
46. Gången du var i Göteborg? dagen innan skolavslutningen i 9an 
47. Gången du var i Stockholm? kommer inte ihåg :o
48. Gången du var full? helgen för 2 veckor sedan
49. Gången du var hög? aldrig 
50. Personen som såg dig gråta? min mentor


ANTINGEN ELLER :
51. Svart eller vitt? båda
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? hemma och mysa 
54. Tv-spel eller datorspel? beror helt på vilket spel! 
55. Singel eller upptagen? upptagen 
56. Hångla eller puss? puss
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? lunarstorm i think? 
58. Ragga eller bli uppraggad? båda
59. Big Brother eller Paradise Hotel? inget av dem
60. Svart hår eller blont? någon blandning av båda
61. Blåa ögon eller bruna? blå 
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? göteborg tror jag
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
65. Coca cola eller fanta? cocacola
66. Pizza eller kebab? oftast kebab 
67. Randigt eller prickigt? randigt, prickigt är fint men inte riktigt min grej
68. Älska eller älskas? självklart båda
69. Leva eller dö? leva självklart!
ANTAL :
70. Personer du älskar? starka ord, men det finns väll några som står mig så pass nära att jag faktiskt älskar dem.
71. Personer du hatar? har väldigt lätt för att hata så de finns nog gott om dem, även om jag önskar att det inte gjorde det.
72. Pojk-/flickvänner du haft? 3 seriösa, sen några få som bara varit.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? ingen aning :o
74. Glassar du ätit på en dag? 4-5 kanske? 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen än så länge i alla fall.
76. Gånger du haft minnesluckor? om jag haft det så minns jag det ju inte?
77. Gånger du varit hög? ingen
78. Personer du saknar just nu? finns många jag saknar 
79. Gånger ditt hjärta brustit? alldeles för många


VEM :
80. Vill du kyssa nu? pojkvännen 
81. Ska du träffa imorgon? får se vart dagen leder
82. Sjöng du senast för? säkert min pojkvänn när jag sitter och sjunger med till någon dålig låt på tvn eller nå haha
83. Hade du senast en msn konversation med? min syster 
84. Spelade du tv-spel med senast ? pojkvännen tror jag
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu ? förmodligen min pojkvän?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha finns nog en hel del! 
87. Förtjänar att dö? igentligen ingen men i mitt huvud så finns det ett fåtal man önskade att de aldrig funnits.
88. Är söt? pojkvännens hund som följt efter mig hela dagen
89. Vill du sova jämte inatt? pojkvännen, bara han kommer till sängen någon gång. 


VAD :
90. Gör dig glad? framför allt glada sms och possetiva saker som man inte förväntar sig, sen är det ju alltid ett plus om personerna i ens omgivning är lite glada så att man inte hamnar i deras mönster. 
91. Gör dig ledsen? mycket olika, men framför allt men svartsjuka. 
92. Vill du helst göra nu? lägga mig och sova 
93. Önskar du att du slapp göra? gå upp och borsta tänderna
94. Vill du ha nu? en varm mysig säng. 

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? jadu, vad önskar jag mig inte?
96. Längtar du till? SOMMARN!  
97. Tycker du om dina betyg? dom är okej, men skulle kunna ha bättre om jag la ner med tid på det. 
98. Ångrar du i ditt liv? jag ångrar inget utan ser mina misstag som ett sätt att lära sig inför kommande situationer. 
99. Är det bästa som hänt dig? att jag finns
100. Hur mycket är klockan? 21.39

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela