theindependent

måndagar suger

Publicerad 2011-03-14 22:27:03 i Allmänt

grattis till mig som lyckades låsa mitt tågkort i morse -.-'
Kunde ju haft en bättre start på morgonen som fick jag även parfymera min väska då någon form av "alkohol" lyckades läcka i den i helgen. Men efter att legat på vädring hela dagen så lyckades jag äntligen få bort lukten sen bara på med massa parfym så är den som ny.
Men nu sitter jag uppe hos pappa, och ni ska väll få en dagen outfit.
Tyvärr får ni vänja er med att bilderna kommer vara från skolan då spegel jag ska ha hemma i hallen gick sönder då katten lyckades vicka den över någon grej så de var spegelglas överallt.
jadu så idag blev det en colleage jacka från gina,
nå grå mjukisar ett vanligt vitt boxarlinne från jc och en gammal keps jag hittade i min garderob förra veckan.
Känner mig rätt lagom trött sådär på måndagar. Får väll hoppas att jag har lite mer ork i morgon så kanske ni får se något lite snyggare om det inte slutar med att jag har mina älskade mjukisar i alla fall. Men på onsdag har jg bestämmt mig att jag ska ned till arbetsförmedlingen och leta efter ett helgjobb så jag kan tjäna lite extra pengar för det känns verkligen som jag behöver det just nu. Sen på söndag fyller jag ju sjutton och hur svårt kan det vara att få jobb när man är sjutton? Måste väll finnas något jag kan jobba med eller hur? :o
Det tycker i alla fall jag så får väll hoppas de håller med mig :)
Men nu ska jag göra mig i ordning för sängen och hoppas på något bra på tv.
Peace 2 U

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela