theindependent

nytt och fräsht

Publicerad 2011-03-11 23:57:10 i Allmänt

så då blev det att ändra lite på designen, kanske dags att sova nu om man vill vara någolunda fräsh imorgon när man ska iväg och fria amanda som fyller 18. Stort grattis. Så imorgon blir det upp och sy löshår, slå in presenten och duscha o fixa. Känns som att tiden kommer rinna iväg rätt skapligt tills klockan blir kvart i 7 eller något så vi ska åka. (skulle vara där 7) Sen skjutsen hem är inte säker än, kanske  blir det johan eller så blir det pojkvännens bror eller föräldrar som får köra. Men vem som hellst har väll inte lust att sitta uppe hela natten och vänta på oss. hihi
Nej nu ska jag ta och hälla i mig en flaska vatten, gå på toa och sedan borsta tänderna för att krypa ned i sängen och se om det finns något trevligt på tv att titta på. Kanske kan man få sällskap av älsklingen också.
Peace 2 U

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela