theindependent

party

Publicerad 2011-03-13 22:04:10 i Allmänt

Här kommer det jag lovade er tidigare i veckan, gårdagens outfit.
tyvärr som ni ser så är bilden lite suddig, dock inte för att jag va vinglig utan fick ta bilden halvspringandes ut i hallen för att hinna med skjussen till valskog. För som vanligt så ska jag lyckas att bli sen. Fattar inte hur jag alltid lyckas med det menmen, hade två timmar på mig att göra mig i ordning men jag kommer ju hela tiden på små saker jag måste göra imellan allt.
Men tillbaka till gårdagen, tyckte den slutade bra i alla fall. Till en början va det lite stelt men det är de väll innan alla hunnit bekantat sig och fått i sig tillräckligt. Men efter någon timme var det igång. Full rulle hela kvällen.
Så för att sammanfatta gårdagen, gott dricka, härligt folk och en jävla massa dansande kanske slutfattar en hel kväll och en hel morgondejt med toaletten. Men nästa helg blir väll inte sämre den. Då siktar vi högt för min 17 års dag! Men nu ska jag krypa ned i sängen igen med älsklingen och kolla på en härlig film för att ännu en gång sova.
Peace 2 U 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela