theindependent

shopping

Publicerad 2011-03-10 12:17:07 i Allmänt

gårdagen blev en 2 timmars lång shoppingrunda i västerås.
Blev att titta lite på en innebandy klubba när jag ändå inte hade något annat för mig. Så nu vet jag i alla fall hur lång kulbba jag ska ha, ungefär 87 - 90 cm. Fast gårdagen slutade i alla fall att jag fick med mig det jag skulle hem (ovh inget annat). Blev en present till lördag och en top från gina, en typ zebramönstrad top där ärmarna är ihopsydda med underdelen. Ni fattar när ni ser min lördagsoutfit. Sen hittade jag lite saker som jag nog ska köpa senare i månaden.
känns som en skön väroutfit, framförallt nu eftersom vårens mode handlar mycket om amerika och deras sportiga sida. Väldigt mycket colleage och sportiga stora kläder. Men nu ska jag fortsätta leta efter de där extremt söta ballerina skorna jag hittade för några dagar sedan men inte kommer ihåg var jag hittade dom.
Sen bär det av till systemet med mor min för att ladda upp inför lördagen!
För det kommer i alla fall inte bli stressigt, kommer hem från västerås runt halv 6, då ska man hitta äta och göra sig i ordning och vi skulle vara där klockan 7 men får väll hoppas att de inte tar illa upp av att vi kommer lite sent. Fint folk kommer alltid sist? brukar man inte säga så haha
men fortfarande är det inte säkert hur vi kommer hem. Om pappa blir hemma i helgen kan han köra, annars någon som har lust att köra valskog -> köping lördag natt?
nej nu ska jag ta och leta reda på mina pengar och dricka upp min coola, fast först måste jag ta mig upp ur soffan. så peace 2 U .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela