theindependent

slut, done, finito

Publicerad 2011-03-05 15:26:31 i Allmänt

jadu så fort går det, lovet är typ redan slut och jag har fortfarande inte gjort ett piss...
Och nu sitter jag här för att min pojkvän tydligen ville "chilla" ifred ...
Vad det nu ska betyda. Ja så då sitter jag väll här i typ någon timme? aa i alla fall tills det passar honom att jag kommer ned.
Ibland undrar jag hur fel man kan ha med drömmar. Är det omöjligt att hitta den perfekta eller att få någon att bli den perfekta? Aja jag orkar verkligen inte anstränga mig längre. nu få de vara som det är sen får jag väll försöka njuta av det trevliga i det?
aja nu ska jag väll ligga här helt ensam på soffan fixad och ordninggjord helt i onödan...
theindependent. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela