theindependent

en vecka senare

Publicerad 2011-11-14 23:12:47 i Allmänt

Som vanligt ingen uppdatering... 
Men i fredags blev det som sagt match mot örebro universitet. Vinst med 5-2 känndes skönt!
Efter det bar det av till max med älskling och adam. För att sedan hitta hem igen och mysa. På lördagen kom älsklingens föräldrar hem efter en långtripp upp till umeå för att hämta hans bror som tröttnat på pluggandet, kändes inte riktigt rätt för honom. Så nu är han hemma igen. Sen har helgen spenderats med flyttlådor och påsar överallt. På lördagen vart det upp till pappa för att plocka ihop rummet och flytta ner alla mina saker till nya lägenheten. Och på söndagen var det bara att flytta allt från mammas 1a till den nya 3an. Känns skönt med ett lite större ställe. Sen får vi hoppas att allt löser sig med mamma snart också så vi om hon blir sjukpensionär eller om hon får komma tillbaks till jobbet. Nu blir hon bara lämnad mellan försäkringskassan och massa andra grejer. Men idag blev det träning efter en lång dag i skolan. Känns så ledsamt nu när man sitter på tåget hem efter skolan när solen redan gått ner.
Efter skolan vart det direkt ner på träningen. Gick helt åt helvete idag men de får vi kompensera på onsdag eller något haha. Men nu måste jag sluta med älsklingen hängandes över axeln med internetkabeln i handen.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela