theindependent

Måndagskväll

Publicerad 2011-11-08 00:03:03 i Allmänt

här hamnade man en måndagskväll, om man nu fortfarande kan kalla det kväll. Pratar i telefonen med min älskling, känns jättejobbigt att sova ifrån honom men det måste man väll också göra någon gång. Men de är väll inte så lång tid kvar tills vi kan skaffa eget någon helt annan stans där man slipper den här staden.
Idag har jag varit i skolan igen efter lovet. Det kändes väll sådär, de är kul att träffa alla men är så sjukt trött. Lovet varit ju inget riktigt lov eftersom jag jobbade hela dagarna. Men helgen fick man iallafall spendera med snyggingen själv. Slänger kanske upp en liten Party bild på oss om jag orkar imorgon. De finns inte på den här datorn så. Nu ska jag väll prata klart med älsklingen innan jag verkligen måste sova eftersom jag ska upp om 6 timmar för att hinna med halv 8 tåget i morgon. De ska tydligen komma någon från försvaret som ska göra nå med oss på skolan så vi måste börja en halvtimme tidigare. Men de kompenserar vi med nästa vecka. Då kanske man får börja halv 10. Men de gör ingen större skillnad för mig iallafall eftersom jag ändå kommer till skolan 9. Men imorgon funderar jag på att sova hos pojkvännen iallafall vill inte sova själv och han vill inte sova här efter en grej i fredags. Men den får jag inte ta upp här. De skulle jag inte tro iallafall. Ussh nej nu måste jag sova, annars kommer jag aldrig upp imorgon, eller nu är det idag haha. Men godnatt på er och hoppas att ni får sova gott. För de ska jag göra!
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela