theindependent

design?

Publicerad 2011-09-16 09:30:14 i Allmänt

Gårdagen blev lite kaotisk, fick ett samtal sådär på kvällen.Och jag ahr tydligen fått ett extrajobb och börjar på lördag så blev inte mycket till att uppdatera min design. Satt i telefon hela kvällen och kollade på avtal, men nu så ska vi se om jag hinner fixa något innan jag ska iväg klockan 1 och träffa hon jag ska jobba med. Känns i alla fall bra att jag har fått ett jobb även om det inte är så jättebra betalt så är det ialla fall något. Blir lite skillnad från att knappt ha nå pengar alls till att ialla fall få någon hundralapp extra. Så nu är det bara in i duschen och göra sig i ordgning.
Kommer väll säkert skriva något mer senare innan jag drar mig vidare till pojkvännen ikväll. Men just nu vill jag bara bli klar med allt. Har en jätte jobbig historia uppgift som måste skrivas också. Gillar inte när man får ånna här jämnförelse uppgifter i historia. De är inte speciellt svåra men man vet att det krävs mycket arbete för att de uppfyller många mvg kriterier på samma gång som man inte får missa grunderna. As jobbigt men bara att sätta igång!
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela