theindependent

Frisören

Publicerad 2011-09-06 20:18:53 i Allmänt

Äntligen hemma från allt. Sitter just nu och väntar på att min kebab ska komma sen ska jag krypa ner i myskläderna framför tvn och kolla på fotbollen. Som nu visade sig vara helt meningslös egenligen? förstår inte men i alla fall. Måste bara tillägga att idag nog var första gången som jag gått från frisören helnöjd! har alltid varit missnöjd med något men inte idag. Känns så jävla skönt, den känslan kommer väll hålla sig tills i morgon när jag ska till tandläkarn där de kommer skälla ut mig som fan. Bara för jag är beroende av cola och godis och kanske inte älskar att använda munskölj ^^. Det är inte alltid lätt. haha men nu hoppas jag snart att maten kommer innan jag dör av hunger.
Lovar att ni ska få en bild på hur mitt hår blev. (a)
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela