theindependent

En hyllning till er som förgyller min dag!

Publicerad 2012-04-26 20:12:27 i Allmänt

Måste bara få berätta att jag mår så otroligt bra just nu! Vet inte riktigt vad som hänt men helt plötsligt känns det som om jag hittat rätt i livet. Allt bara stämmer helt enkelt. Jag älskar min klass alla jag umgås med, min pojkvän allt! Är så otroligt glad att jag hittat så rätt.
Jag har liksom aldrig tidigare känt mig så säker, att jag kan säga precis vad vad jag tycker och att jag kan vara mig själv till 100% utan att någon tycker illa om mig för det. Känns så otroligt skönt att ha hittat riktiga vänner som jag trivs med och som jag äntligen känner att jag inte behöver oroa mig att de ska snacka skit om mig så fort jag går därifrån. Jag behöver inte känna mig ensam, även om jag är själv så vet jag att ni är där för mig. Vet faktiskt inte vad jag ska säga men är otroligt glad att jag har er allihop, tror inte jag behöver nämna några namn för ni vet vilka ni är, ni får min dag att kännas mycket lättare :-)
Och min pojkvän får vi inte heller glömma du vet hur mycket du betyder för mig och de stöd du ger mig även om du inte alltid förstår så finns du alltid där.
Desamma gäller min familj även fast jag är otroligt dålig på att skaffa mig tid att umgås mer er. Men ni ska veta att ni finns med mig i allt jag gör, jag älskar er allihopa helt enkelt .
Stor kärlek till er!

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2012-04-27 08:37:32

Alla de där orden tillbaka till dig fina du! Älskar dig med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela