theindependent

Foto mission

Publicerad 2012-04-27 21:04:41 i Allmänt

jahaja, idag har jag varit ute på en pw. Blev väll totalt 7km eller något liknande. Skulle gått milen men det vart inte riktigt så, vädret var inte det trevligaste när det regnade lite då och då under promenaden. Men skönt ialla fall att det var varmt ute.
imorgon är det ialla fall klart att jag ska sola och iväg med syster för fotografering. Får hoppas vi kan ta lite fina bilder i alla fall och att vädret tillåter det också.
blir väll en liten fotobomb här imorgon kanske hehe :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela