theindependent

Cold as ice

Publicerad 2012-02-16 08:59:07 i Allmänt

Morning, nu sitter man i skolan som vanligt... Dock så känns det mindre bra att vara här med både feber och hosta. Näsan igentäppt i näsan men ändå envisas jag om att åka hit. Tycker det är starkt gjort av mig. *aplåder
Hela anledningen till att jag är här är för att jag ska göra en redovisning på ekonomin och för att jag måste orka mig iväg på intervjun senare. Sitter här med lite choco cream och försöker få något varmt i halsen.
Ska väll snart plocka upp matteboken och försöka komma någonvart i den. Känner inte direkt orken för det men får försöka. Kommer väll säker någon inlägg senare idag igen. Hoppas ni håller tummarna för mig idag. =)
CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela