theindependent

Mupped Muffin

Publicerad 2012-02-09 22:10:19 i Allmänt

Förlåt för några dagars inaktivitet. Inte haft insperation, eller tid att skriva. Varit rätt mycket sovande och i princip katt skötande att hålla på med. Men här kommer ialla fall lite update.
Kör väll lite snabbt genom veckan,
Måndag : plugga lite, spela dunno nothing?
Tisdag : Sova?
Onsdag : Fixa hemma, baka massa gott som de blir lite bilder på sedan. Och tandläkarbesök.
Torsdag : Greja lite hemma kika igenom lite kläder inför imorgon och sedan kika innebandy när köpings damer fick bevisa att de platsar i div1. Stort grattis till er, ni förtjänade vinsten stenhårt!
Imorgon blir det att åka hem på morgonen ducha och frächa till sig, fixa naglar etc. Sedan kommer älsklingen från skolan då åker man väll hem till honom för att göra sig ready for some fun :)
Sedan glida ut och umgås med lite folk och dricka lite gott. Får väll hoppas att det kanske fixar till lagningarna som tandläkaren gjort. Om tanden inte ilade innan fattar jag inte varför man lagar den så det ilar ännu mer efter hehe.
Lite bakbilder kommer väll här :
Mina små muffins som smakade awesome!
och här mina supergoda bakelser, smakade alldeles utmärkt innan man gick iväg till tandläkaren.
Men nu ska jag krypa ner i sängen. CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela