theindependent

nervous as hell

Publicerad 2012-02-18 23:37:15 i Allmänt

Nu ska jag försöka krypa ner och sova, hur det ska gå vet jag inte. Otroligt nervös över röntgen imorgon. Inte varje dag man ska skickas in i en såndär maskin. Men det som skrämmer mig mest med det hela är ifall jag ska få den där sprutan, de ska ju förmodligen spruta in något medel som gör att benen och sådant synd bättre på röntgen eller vad de gör. Missar även älsklings match för att åka iväg på det här, men ibland måste man ju prioritera sig själv.
Ska försöka sova nu iaf godnatt på er.
Vet inte varför men jag lyckas alltid att skriva inlägg precis innan jag ska sova. Men ska väll försöka hinna med att skriva något imorgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela