theindependent

Slacky

Publicerad 2012-02-24 09:46:28 i Allmänt

Skötn att sitta i skolan 2 timmar innan man börjar men det gör mig inget. Det är helt okej väder ute och jag har sällskap av hanna. Så då känns det mycket bättre! :D
Sitter och kikar runt lite på facebook och kollar på lite kläder osv.
Kom på tidigare att jag är tvungen att få ihop en liten önskelista snart, fyller ju år om någon vecka. Och jag har faktiskt en massa saker som jag vill ha så har lite svårt att bestäma mig.
Har suttit och kikat runt på massa söta saker, hittade tex dessa söta kakburkar från "tala kitchenware". Lite roligare att ha sina kakor i dessa brukar =)


Så otroligt sött. Har så otroligt svårt för hur det kommer se ut hemma hos mig när jag skaffar något eget. Vill ha de lite lantligt men fortfarande modernt, måste bara lära mig att hitta brytningen. För massa sådanna söta saker måste det finnas hos mig :)
Nu ska jag fortsätta vara social med Hanna, henne hittar ni föresten här!
Kommer väll kanske upp lite mer info om idag senare. Ska se om de blir innebandy derby eller om vi bara sitter hemma och spelar hela helgen, för det är ju love NICE!
Tack hej CYA

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-02-29 13:46:55

Sista chansen att vara med o tävla :D Hoppas du vill vara med!

http://byfia.com/2012/february/tavling-vinn-presentkort.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela