theindependent

Sportlov!

Publicerad 2012-02-23 15:42:16 i Allmänt

Jaha då har man varit varit afk ett tag igen. Det beror på att jag har varit fram och tillbaks mellan intervjuerna på donken. Blev iaf klart igår när de ringde att jag ska dit på måndag på introduktionen. Så antar att jag har fått jobbet. Sen får man se vilka fler som fick jobbet. Det är  rätt skönt att veta att om någon månad kommer man ha betydligt mer pengar än nu. Man ska bara stå ut med allt skit jobb i början. Men idag är det torsdag! Det betyder att det är fredag i morgon och sportlov!
Nu sitter jag i skolan och väntar på att tåget ska komma. Känns otroligt skönt med vädret idag, gör en sä jävla lycklig när man ser att solen kommer fram! Så nu ska fan ingen klaga eftersom de är det enda folk har gjort när snön var här -.-
Jag ska väll inte klaga eftersom jag var en av dem, men jag hatar vinter för de är bara kallt och äckligt. Men det kan ju bero på att jag inte åker skidor och skoter eller liknande. Så jag håller mig hellre till sommaren och värmen.
Nej men nu ska jag krypa mig ner till skåpet och ta fram jackan. Nu i datasalen känns det som att jag jag inte kommer behöva någon. Värmen som finns här uppe är helt otrolig som en sommardag och när solen ligger på blir det ännu värre. Men det gör mig ingenting =D
I morgon ska jag hjälpa mamma att hämta nya soffan!  fucking awesome att få en ny soffa så de blir ännu mer nice när vi ska lana hos mig på lovet. Sen ska jag väll hem och gulla lite med min underbara Gizmo!
Ska även försöka mig på någon form av träning idag eftersom jag vill komma iform igen, det suger att inte få träna för mitt knä är cp och det suger ännu mer när jag har varit på röntgen och vet att de fått svaret till lassarettet men att de inte underättar mig om hur det ligger till. Känns som man får vänta år o ch dar gör att få svar på minsta lilla grej, men det är väll så den svenska sjukvården fungerar. This sucks!
Men nu ska jag lämna er ifred. Ska väll försöka komma på lite roliga övningar som jag kan träna på ikväll utan att anstränga knät för mycket, hehe kanske skickar upp lite tips senare.
CYA  bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela