theindependent

Första stegen!

Publicerad 2012-01-24 12:50:06 i Allmänt

hahaha ja rubriken säger väll de mesta. Ska försöka orka med mamma ner till försäkringskassan och sedan ska vi köpa med oss sallad och luncha lite. Får väll hoppas att de inte tar för lång tid bara. Problemet blir ju ifall jag måste stanna och vila lite då och då. Har inte gått ordentligt på 2 veckor snart så man känner lite spänning i det hela. Visar det sig att jag faktiskt klarar av att gå så kanske man klarar av att komma tillbaks till skolan tidigare än tänkt. Skulle vara rätt skönt eftersom att jag inte fått några uppgifter som det var sagt att jag skulle få. Känns som att arbetet när jag kommer tillbaks kommer vara enormt...
Men nu ska jag hitta ett par byxor som inte är på väg att spricka. hehe man lägger på sig lite när man inte får röra på sig...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela