theindependent

Mys lördag!

Publicerad 2012-01-29 00:04:32 i Allmänt

Jaha nu var väll lördagskvällen slut. Och medans alla andra i köping var på afterski på krogen eller avnjöt en vanlig kväll på hantis så passade älskling och jag på att fortsätta kolla på våra serier. Game of thrones, och Nikita. Två grymt bra serier, ialla fall om man gillar lite köttigare och actionserier. Game of thrones är om massa olika släkten och kungafamiljer eller vad man ska kalla det under järnåldern. Massa erövringar och kamper om olika "städer" och massa äventyr på vägen. Nikita är istället en serie om en tjej som ska strida mot "devision" som det heter, en samling där Percy tillfångatar folk som skulle avrättas i fängelsen och istället gör de till lönnmördare och hjärntvättar dem till att utföra uppdrag som de sedan gömmer undan med hjälp utav viktiga personer i regeringen och sådant. Den är också grym!
Så nu har vi laddat upp för att kolla på filmen om Nikita, de ska tydligen vara berättelsen om hur hon hamnar i det där företaget eller vad man kan kalla det. Men nu känner jag att det här blev mer av en recention än blogginlägg. Haha men jag har ialla fall inte hunnit med så mycker mer idag, vaknade väll runt 10-11 sedan satt man och spelade ett tag. Sen blev det frukost innan vi åkte till Intersport så älskling fick köpa ny klubba. Självklart va ha tvungen att köpa den som jag trånat efter sedan jag började med innebandy. Och tro inte att han tänker vara tyst om det heller...
Jelly? tror han hakat upp sig lite på det ordet haha.
Nej nu börjar han klaga på att jag skriver en novell här och det har han väll lite rätt i också. Så jag får väll ta och krypa ner i sängen och göra honom sällskap.
Måste bara tillägga att min gulliga mamma fyller år idag också, tror det är 43 om jag inte har helt fel?
Så imorgon ska jag iväg och fika med henne skulle gjort det idag, men de blev lite bråttom iväg eftersom intersport stängde osv. Men nu  måste jag sluta de här inlägget. Kommer aldrig vara någon som orkar läsa det här annars haha.
Godnatt, hoppas ni också haft en mysig dag! 
Om man saknar Kreta för 2 år sedan, Andra kvällen tror jag det var hehe. Det var ju ett tag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela