theindependent

Nothing but morning

Publicerad 2012-01-03 00:22:04 i Allmänt

Härligt, vill inte ens tänka på när jag vakna idag. Det känns helt enkelt inte okej att vakna en timme innan man ska vara nere på sin träning. Men nu sitter jag ialla fall här igen och chillar lite framför Jvm. Finland - Slovakien i kvartsfinal. Någon av dem är det som ska möta Sverige om några dagar i semin. Håller verkligen tummarna för sverige i år. Skulle vara skönt att vinnna eller att i alla fall få komma till en final.
Den här matchen blir väldigt målrik, känns som varje skott blir mål. Men man ska inte klandra dom för de är verkligen jätte duktiga allihopa.
Men som sagt så har jag tränat idag, gick ju sådär vi var väll 11 utespelare tror jag? Men de är ialla fall helt värdelöst med tanke på att vi faktiskt är 2 lag som tränar. Kommer ett inlägg senare om det.
Nu ska jag krypa ner och kolla klart på matchen och hoppas på att jag vaknar tidigare imorgon. Kommer väll hamna här sen ialla fall eftersom nästa kvars final är klockan 3 tror jag?
Men iaf CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela