theindependent

nyår

Publicerad 2012-01-01 21:36:06 i Allmänt

gårdagen spenderades med fredrik och adam, hemma hos fredrik med hand familj. Blev en otroligt god 3rätters med hummer, oxfile och pannakotta. dricka lite gott och sedan ut på 12 slaget och dricka champange och kolla på alla raketer. Sedan vart det in i värmen igen för att slå sig ner vid datorn och ta de lugnt och hålla sig vaken till hockeyn klockan 4. Först kikade man lite på den tidigare matchen klockan 2 men kommer inte ihåg vilka de var som spela. Sedan vart det sverige ryssland klockan 4. En riktig rysarmatch. Slutade med att jag grät av lycka när sverige fick in målet i förlängningen.
Nu har jag nyss varit hemma och gjort i ordning till min lilla plutt Bacil (hamstern jag fick i julklapp) och katterna så de inte skulle behöva vara själva hela kvällen. Sen vart det förbi konsum och köpa lite naturgodis, lite grann som jag trodde att pojkvännen skulle gilla men så vart det inte haha, får plåga i mig de mexicanska chipsgodisarna själv. Sen slå sig ner med lite papper och teckna lite. Skulle kanske börja lägga upp mina bilder här, fast då kommer det självklart se misslyckat ut eftersom jag är så dålig på att ta kort. Men vi får väll se kanske kikar in någon bild någon gång.
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela