theindependent

Skadad igen...

Publicerad 2012-01-12 08:26:38 i Allmänt

Innebandy är verkligen en sport jag älskar och som jag anser att jag är helt okej att spela, iaf med tanke på att jag bara spelat i ett halvår. Sen nu när mitt knä inte varit helt perfekt de senaste dagarna/veckan så tänkte jag att jag tar det lugnt på träningen. Han lagom komma ner till träningen så small de till i hela knät trodde dock bara att det knäcktes eftersom det brukar bli så med mina knän och fötter. de bästa som finns är ju när man ska sova och ligger och rullar med fötterna så de knäcks.
Uppvärmningen gick fint. Joggade lite och hoppade lite, visst det kändes väll att de liksom inte stod riktigt rätt till men det kändes inte som att det skulle vara något allvarligare. Men när träningen väl drog igång och vi skulle börja springa och göra övningar tog det inte lång tid innan det blev kaos av det. Så nu sitter jag i skolan och kan i princip inte ens ta mig bort till skåpet. Får väll låna en datorstol resten av dagen och rulla runt överallt. Haha skulle inte vara helt fel att glida runt i den och åka hiss hela dagen! :)
CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela