theindependent

Skola imorgon

Publicerad 2012-01-26 22:26:53 i Allmänt

Imorgon blir första dagen på länge som jag ger mig av till skolan, enligt läkaren får jag inte direkt göra de om jag inte hoppar på kryckor men får försöka hålla ut. Vi har bara en lektion i och jag behöver lite hjälp med ekonomin och kika över lite saker med lärare så jag kommer igång ifall jag ska jobba hemma. Sen vill man ju självklart träffa klassen efter att inte träffat dem på länge. Så Alicia ser du det här, hoppas jag att du inte glömmer min kladdkaka ;)
Sen nästa vecka får vi se hur det blir, beror helt på mitt knä. Får se om mamma skulle ordna en tid så jag får åka på röntgen iaf och se så det inte är något fel eftersom det fortfarande inte är bra. Om ni  tänker er en pinne, sen så är den typ av på mitten så att när man böjer upp pinnen så klickar det inte riktigt rätt. Men skulle vara skönt att veta så det inte är nå stort fel.
Men nu ska jag göra klart raid tiden, sen ska jag sova eftersom man måste passa en tid i morgon hehe
Godnatt då eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela