theindependent

Tårar av ren glädje!

Publicerad 2012-01-06 04:52:40 i Allmänt

Kan fan itne förstå det, vet inte ens vad jag ska skriva. Är helt övervälmad av känslor. Som man suttit och följt hela junior vm. Friberg gör en sån otrolig match och man kan inte annat än älska hur otroligt grym Gustavsson är i mål. Svenskarna kan ha fått mycket skit under turneringen, ialla fall en del spelare men det är så otroligt skönt att veta att det är ens egen generation som får sätta stopp gör guldtorkan i jvm. Inte ett guld på 31 år sen kommer 92-95 och gör en sådann turnering. Har inte ord för att förklara det här. Sitter fortfarande och gråter och glädjeskriket av mig och älsklingen väckte hans familj som lyckas sova under den här matchen. Men man kan inte blamea dem för det med tanke på tiden men det är så sjukt bra sverige! 
Är så otroligt stolt över att vara svensk just nu, och det är så skönt med tanke på alla som inte trodde på sverige. Vi har bara tur hela tiden, vi har en dålig deffensiv osv som det låtit i hela turneringen. Men tvivlade inte en sekund på vårat sverige. Får fortsätta imorgon, ser snart inte vad jag skriver. Men måste krypa ner och kolla på medaljutdelning och nationalsång.
SÅ JÄVLA BRA SVERIGE! VI ÄLSKAR ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela