theindependent

Vårkläder!

Publicerad 2012-01-17 20:07:55 i Allmänt

Om jag önskade att man hade pengar just nu. Sitter med min "lilla" garderob på nelly.com och kikar runt lite. Skulle ju inte kännas helt fel med lite nya vårkläder inkommande. Men som det är nu kanske jag inte behöver beställa något eftersom jag inte vet hur mycket jag kommer att kunna röra mig ute under våran. Känns väldigt surt att inte veta om jag kommer kunna gå på min 18 års dag heller. På måndag ska jag dock sluta ta mina tabletter och imorgon någon gång ska jag ner och träffa en annan läkare angående knät. Den första säger att det är menisken som är paj och att jag därför ska vänta någon vecka innan jag kan säga säkert om de läker själv eller om en operation krävs. Men vi får se vad läkaren imorgon säger. Kanske skickar mig på röntgen direkt istället så vi ser vad som är fel istället för att bara sitta och trycka på knät och göra mer skada.
Slänger ialla fall upp lite bilder på vill ha saker från nelly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela